Probleemaaa d'amoor! AJUDEUME SIUSPLAAAAU!
Holaa adolescents!
Bueno nose ben be com explicar el que em passa... Aviam, hi ha un nen de la meva classe que m'agrada i no ens parlem ( com a molt ens hem preguntat alguna cosa dels deures o algo aixi ) i nose que fer perque ell es fixi en mi! Ja he llegit algunes respostes que heu donat a altres noies de que s'apropin a ell i li treguin algun tema de conversa en comú pero esque soc bastant timida ( ell també ) i nose que dirli!!! em poso molt nerviosa quan em parla. La vritat és que no soc gaire bona amb els tius en el tema lligar aixi que encara és mes dificil...
Buenoo espero que em pugueu donar algun consell!
Moltisisiimes gràcies! un petó i bon nadaal (L)
InterPersonal

Hola Judy17,
Gràcies per escriure'ns, sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
És veritat que algunes de les nostres respostes són semblants, però totes tenen el mateix objectiu: conèixer la persona.
Tot i que ens pot agradar algú només per la seva aparença i per com ens imaginem que és, fins que no podem parlar amb la persona i tenir-hi algun tipus de conversa, no podem començar a fer-nos una idea de com és i de si ens agrada o no.
Per tant, si volem que algú es fixi en nosaltres, hem de fer algun tipus de moviment perquè ens pugui conèixer, no creus? Jo et diria que aprofitis que aneu a la mateixa classe per preguntar-li com porta alguna assignatura, parlar d'algun profe, o d'alguna cosa que hagi passat a la classe, de moment aquests poden ser els vostres temes de conversa i a mesura que aneu coneixent-vos, ja canviaran, no pateixis!
Espero que quan ho posis en pràctica ens facis saber els resultats! Deixa la vergonya a una banda!
Una abraçada i bones festes per tu també!
www.consultajove.cat