la gent es riu de mi! que puc fer
Tinc 12 anys d'aki a dos semanes en faic 13 i madeixo 73 i faic un 43 de peu! la geent no para de enriuresen de mi em diuen pies grandes o girafa inclus em diuen alta como un pino i tonta como un pepino :(
la veritat eske m'ho estic comensan a creure tot i ja no tinc gens de autoestima
k puc fer?
InterPersonal

Hola maar02! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que és difícil aquesta situació, però no et permeto que toqui més la teva autoestima o el que seria el valor que et dones a tu mateixa! Anem a veure totes les solucions que tenim! Sobre tu mateixa, valora les coses que t'agraden del teu aspecte físic, al més mínim detall. També apunta i recorda totes les habilitats i capacitats que tens!! Demana a gent de confiança del teu entorn que et necessites que t'escriguin una carta o que et diguin característiques positives sobre tu mateixa. A l l'hora intenta fer cada dia coma mínim una cosa que t'agradi: escoltar un grup de música, sortir amb les amigues i parlar amb elles de com et sents, comprar-te alguna peça de roba que t'agradi, fer o apuntar.-te a una acitivitat nova epr aprendre coses, etc. No deixis que aquesta situació tapi tot lo positiu que tens i fes coses com els d'aquest llistat per sentir-te satisfeta de tu mateixa!! I sobretot, sobretot, és molt important que puguis parlar d'aquest tema amb gent que et pugui ajudar, els pares i/o professors o un professor o monitor que et caigui bé i et pugui donar un cop de mà per frenar aquesta situació. És molt important que els teus pares i/o algun altre adult t'escolti i t'acosti solucions! Ànims!! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga