Ell...♥ (En la consulta explicaré tot el que fa quan està amb mi..)♥
Hola!!
Primer de tot: FELICITATS!♥ Sou els millors! Cada dia ajudeu a un munt de persones! Així que enhorabona!
Bé..Intentaré no deixar-me res així, que allà vaig:
Al meu institut hi ha el noi més simpàtic, i guapo del món, Sergi. (per a mi)
Tinc un amic (és el meu millor amic i està enxoxat de mi , m'ho va dir) que diu que li agrado al Sergi, perqué ens mirem molt, a vegades jo me l'he trobat somrient i mirant-me.. A les classes que vaig amb ell els seus peus apunten cap a mi, hi ha un amic seu ( son com millors amic o no sé que.) que ara sempre em saluda, a vegades quan em toca fer un exercici ell somriu (m'ho ha dit una amiga que diu que va somriure quan em van cridar per fer l'exercici) El seu germà i la seva novia, em miren bastant..( no sé si es perqué es pensen que m'agrada el germa perq sempre quan està aprop el miro, perque clar jo sé que son familia amb el Sergi i em poso nerviosa..)
Amb mi el Sergi és simpàtic (els cops que em parlat perqué mai parlem, ja qué em poso moolt nerviosa!).
Segons en Pau (el meu millor amic) ell és molt maleducat, que es molt burro (nose si ho diu perqué el Sergi em deixi d'agradar)
Un dia em vaig riure d'una broma que va fer i em va mirar i em va somriure!
Es pot saber si li agrado??
Gràcies!!♥
InterPersonal

Hola bonica!!
Moltes gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Veig que estàs pendent de totes les senyals! Carai, quina anàlisi de la situació. Està molt bé que l'observis, perquè et pot donar algunes pistes, però tindràs la confirmació quan puguis parlar amb ell. Només ell ens pot dir si li agrades o no.
Així que t'animo que, aprofitant que teniu tants amics en comú i tantes situacions compartides, intentis parlar amb ell. Busca algun tema de conversa i poc a poc aneu-vos coneixent. Llavors ja veuràs com evoluciona la relació i podràs valorar si realment t'agrada o no com és.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat