Necessito ajuda
Hola fa molt temps que tinc una obssesió, pos a veure, el meu cos no em desagrada perquè peso 54 k, medeixo 1.63 i em trobo bé pero a la pantxa tinc un mun de celulitis i vaig al gym i res, i menjo pos normal ni be ni malament, estic molt acomplejada per aixo, no he anat a la platja durant 2 estius i sempre fico excusses quan me diuen per anar a la piscina i buf me derrumbo enserio, que puc fer
Sara Bujalance

Hola GYLS! No hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos com, per exemple, la panxa. El que sí pots fer és menjar equilibrat i fer esport per tal de mantenir un bon pes en general, com ja tens. Fer esport, de fet, és una molt bona manera de treballar el cos. Qualsevol esport que t'agradi t'anirà bé. I molt important, recorda que el pes i la forma del cos depenen també d'un factor genètic que no podem ni triar ni canviar, i que per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Totes les persones, amb les nostres virtuts i els nostres defectes, tenim dret a ser felices, i a sentir-nos dignes d'amor i respecte, així que creu-t'ho i no permetis que la preocupació pel físic perjudiqui el teu benestar. Molts petons!!