Tinc 21 anys i vull crèixer més
Hola bones!!
el problema que tinc és que he fet 21 anys i la meva alçada es de 1,60 i m'agradaria créixer més, que podria fer ?
Sara Bujalance

Hola Lluis13! La veritat és que cap als 20 anys ja hem crescut la major part que havíem de créixer. Hi ha gent, sobretot nois, que fins als 23-25 anys encara creixen una mica més, així que pot ser que encara treguis algun centímetre. És important que mengis equilibrat i facis esport regularment. Però, el més important de tot és que recordis que per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos és fonamental que ens acceptem tal i com som. Recorda que totes les persones, tinguem el físic que tinguem, tenim dret a ser felices i a sentir-nos estimades i respectades. Així que no permetis que la preocupació pel físic t'espatlli el teu benestar. Una altra cosa que pots fer si tens dubtes sobre el teu físic/salut és consultar al teu metge. Molts petons!!