Que faig?
Fa bastant que crec que començo a sentir algu mes que amistad cap a un amic meu, el problema es que ell es hetero i nose si dirli el que sento, no vull que la nostra relació sigui diferent a ara, estic molt confos, que hauria de fer?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
No sempre és fàcil aquesta situació: que t'agradi una persona i saber que no sent el mateix per tu. En aquest moment has de decidir què vols fer, tenint en compte les conseqüències.
Entenc que tinguis ganes de dir-li, però no podem controlar quina serà la seva reacció. També podries callar i fer com sempre, tot i que possiblement ho passaràs malament.
Has de decidir si vols assumir el risc de dir-li i acceptar la seva reacció, o prefereixes mantenir i conservar aquesta amistat, però passant-ho malament tu.
Com veus, no hi ha cap solució perfecte, pren-te el temps que necessitis per estar segur del què vols fer.
De totes maneres, si ell no sent el mateix per tu, potser hauràs d'allunyar-te d'ell per evitar que et faci mal la situació. Posar distància és la manera més ideal per poder oblidar-se d'algú.
Una abraçada
www.consultajove.cat