com li demano a un amic si es gay?
Hola, fa un temps que les meves amigues i jo creiem que un amic es gay ja que es bastant afeminat i, per exemple, al insta nomes segueix nois i pagines gay. Com li podem demanar si ho es o no?
Moltes Gracies :*
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
A veure, primer de tot: canviaria la vostra relació si ell fos homosexual?
L'amistat es basa en una relació de confiança i seguretat. Si realment sou amics seus, no us hauria d'importar si és homosexual o no. L'orientació sexual és una àrea privada de la nostra vida i no tothom li ve de gust compartir-la al mateix moment, així que s'ha de respectar. Doneu-li espai, no el forceu i si vol comentar el tema, ja ho farà quan ell ho cregui i li vingui de gust.
Centreu-vos sobretot en la vostra amistat i eviteu aquests comentaris, perquè, encara que voleu ajudar-lo, el poden fer sentir més incòmode i molt qüestionat, fent que la confiança disminueixi.
Una abraçada
www.consultajove.cat