No se que pensar
Hola, jo sóc molt alta casi medeixo 1'80 i em diuen que es bo i això però jo no li trobo avantatges, avegades voldría ser transparent perquè la gent em mira i jo em sento malament, i m'agrada el meu cos, las cames llargues i això pero hi ha avegades que m'agradaria no ser així, i em diuen que podría ser modelo perquè soc guapa però jo no em veig guapa, els meus amics em diuen que si també que la meva altura tots són avantages, però no ho se, no em trobo bé amb que la altura sigui el centre de la meva vida, i no hi ha molts nois més alts que jo... Em tiren la canya però desprès no hi ha més relació perquè no estic molt segura de mi mateixa...
Crec que no em critiquin és el centre de la meva vida i això no m'agrada.
Sara Bujalance

Hola irene! Tenir una bona alçada té moltes avantatges, tal com diuen els teus amics, però és molt important que tu et sentis bé amb tu mateixa per tal de que puguis veure i disfrutar d'aquests avantatges. El que has de fer per sentir-te bé amb tu mateixa és acceptar-te tal i com ets (pensa que hi ha moltes coses de nosaltres mateixos que no podem canviar, com l'alçada, per exemple. Per això és tan important acceptar-nos tal i com som), valorar-te positivament (fes-te una llista de les coses que t'agraden de tu i recorda-te-la sovint), donar-te permís per equivocar-te (com s'equivoca tothom), i rodejat de gent que et faci sentir bé. També és molt important que et creguis que tothom, sigui com sigui, té dret a ser estimat, valorat i respectat, de manera que tu, siguis com siguis, tens tots aquests drets que ningú ni cap inseguretat et pot treure. Molts petons!!