estic gorda?
Hola, tic un problema amb el meu cos, cuan em miro al mirall el meu cos no em desagrada, em vec prima, pero cuan em fan una foto... em deprimeixo molt, tinc 12 anys i peso mes de 60 i no soc exesivament alta, nose que fer per aprimarme, perque no tinc temps per fer esport i els meus pares m'obliguen a menjar bastant. Ja els hi e dit que no cal que menji tant pero ells diuen que fagi esport, pero repeteixo, no tinc temps entre extrascolars i examens.
Sara Bujalance

Hola! Si quan et mires al mirall et veus bé quedat amb això, ja que les fotos no són una font fiable de com som. Molts cops quedem malament a les fotos perquè no hi ha bona llum, la càmera no és prou bona, la postura no afavoreix...etc. A més, hi ha persones molt guapes i amb molt bon tipus que a les fotos no queden bé perquè no són fotogèniques. Així que no et fiïs de les fotos perquè poden canviar molt l'aspecte d'una persona, els miralls són una mica més fiables. I pel que fa a assegurar-te un bon pes, només cal que mengis de tot i equilibrat i intentis trobar una miqueta de temps per fer alguna cosa d'esport. No cal que t'apuntis a fer res, pots provar de sortir en bici un dia que tinguis temps, o quedar amb els amics per jugar a futbol, o basquet... O si no, pots aprofitar els moments del dia a dia com pujar i baixar escales en lloc d'agafar l'ascensor, i sortir a passejar amb els amics quan puguis. Molts petons!!