Ajuda!! No sé que fer:(
Hola!! El meu problema és el següent. Aquest estiu vaig tornar a parlar amb un conegut amb el que feia temps que no parlava, poc a poc em va començar a agradar i es veu que jo a ell també. Finalment vam acabar 'de lio', és a dir, ens comportàvem com si estiguessim sortint però sense arribar a sortir ja que ell deia que no estava preparat per tenir una relació perquè ho havia passat malament amb la seva última relació (van durar 1 any i mig i li va marcar molt). Tot anava bé fins que van començar les classes, ja que vam coincidir tots tres a la mateixa classe, ell, la seva ex i jo. Al principi no em preocupava massa ja que no parlaven i ell estava per mi, pero últimament he anat notant com cada vegada havia més contacte entre ells dos, més miradetes, i cada cop estava més fred amb mi. L'altre dia em va dir que havien estat parlant i van decidir tornar a intentar-ho, que sabia que m'havia fallat i que em demanava perdó (perquè m'havia promès que el fet de que estigués ella a clase no canviaria res i que mai tornaria amb ella). No sé que fer.. estic enamorada d'ell i sento que només m'ha utilitzat fins que ha vist que se li tornaven a obrir les portes amb la ex. A part, ara hauré de veure'ls junts a classe i això em mata.. :( Necessito consell siusplau!!
InterPersonal

Hola andreaer98,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Ostres! no ha de ser fàcil la teva situació! És dolorós veure com la persona que t'agrada, no sent el mateix per tu.
Ara et tocarà viure aquesta situació. Treu la ràbia i la tristesa, no et guardis res. Si veure'ls et fa mal, posa-hi tanta distància com puguis. Intenta no saber res d'ells ni seguir-los al facebook. Si cal, els demanes que durant un temps no et parlin. Ara és el teu moment i t'has de recuperar. Pren-te el temps que necessitis i desfoga't tot el que puguis. Centra't en altres amistats i passa-t'ho bé amb elles, busca activitats que us agradin i riu molt!
Veuràs com poc a poc aquest dolor s'anirà fent més petit...
Una abraçada
www.consultajove.cat