Després d'una anorèxia
Hola!! T'escric perquè fa massa temps que noto qe no porto una vida normal i estic perduda.
Fa més d'un any qe porto amb un seguiment per anorèxia. A part de l'anorèxia, també he tingut depresio per tot de fets relacionats, aquests problemes ja no hi són, però ni ha d'altres. Jo acutalment i desde fa uns mesos tinc problemes diferents dels d'abans, es a dir, ara no estic agust amb el meu cos com abans i tinc el cap perdut però diferent. Jo no sé si tinc gana, si sí en tinc, perquè menjo, quan estic sola menjo molt i sense cap sentit i després em sento culpable, però quan em trobo devant de laltra gent menjo poc, menjo moltissimsense saber el perquè i després em mato al gym per exemple. També quan em sento malament tinc pensament suicides com anteriorment, pero tot això no li explico als meus pares ni psicoleg perquè em fa vergonya. No sé qe em pasa, ni com solucionsrho, no com saber el perquè de tot això, ni com he pogut passar d'un extrem a laltre...
Si us plau, em podries dir si això es normal, si passa despres daquests transtorns? I que podria fer.. Estic perduda.
Moltes gràcies.
InterPersonal

Hola bonica!
Moltes gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Els trastorns alimentaris són un gran problema en la nostra societat i ens poden arribar a afectar moltíssim. Per sort tu ara ja estàs en la fase de seguiment, així que me n'alegro!
Respecte a la teva consulta, jo et recomano que en parlis amb el teu psicòleg o metge que et porta el seguiment. Explica-li com et sents i tots aquests atacs de gana que tens, et coneix millor i et podrà donar una millor explicació al teu problema. També et diria que en parlis amb els teus pares, que et sents així i que quan estàs sola no pots evitar menjar.
Segur que entre tots podeu trobar-hi alguna solució per poder arribar a menjar en funció de la gana que tinguis i també dels horaris (sense estar pendent de si hi ha gent o no).
Confia en la gent del teu voltant i veuràs com mica en mica estaràs millor
Una abraçada enorme!!
www.consultajove.cat