ja no se que fer!!
L'any passat vaig arribar a un institut nou i vaig fer-me amb dues noies molt maques, a final de curs una altre noia va afegir-se a nosaltres. Ara a posat a una d'elles en contra meva i no hem volen dir per que els hi he preguntat però no hem fan cas!!! Que haig de fer?¿
InterPersonal

Hola puji! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs, certament la situació és injusta! Has fet bé de demanar-les-hi per parlar. Estaria bé que sapiguéssin com et sents: sola, desplaçada, desorientada perquè no saps què ha passat i que et sap greu, perquè trobes a faltar el bon rotllo. Si no creus que en vulguin parlar cara a cara els hi pots fer un missatget, explicant aquests sentiments que sents i a l'hora demanant que t'agradaria parlar amb elles per aclarir la situació. Espera't uns dies, una setmaneta o així per si et contesten i llavors els dius que estàs desconcertada i que et sap greu la situació i tot el que t'agradaria que parléssiui. Si no et fan cas, deixa passar uns dies més, abans de suplicar cada dos per tres per parlar. Tu ja els hi hauràs dit la teva i has de veure com reaccionen i què et demostren. Endavant i sort! Eli Aulet