..
Fa un temps que em preocupo moltisim pel mejar, a l'estiu em deia que aprimaria durant el curs ja que tindria mes coses a fer, en canvi, ha passat tot al contrari. He engreixat.
Faig molt esport, sobretot abdominals, esquats, etc. pero veig que tothom esta mes prim que jo i no fa res d'esport, menja molts greixos...
Peso al voltant de 54kg i medeixo 1'64 aproximadament.
Prenc al dia al voltant de 4 infusions ja que vaig llegir que feien aprimar, però jo no noto la diferencia.
Menjo molta fruita i verdures.
Hi ha alguna cosa que es podria fer per aprimar?
Sara Bujalance

Hola! No aprimes perquè no necessites aprimar res! El teu pes ja està bé, estàs prim/a!. Pensa que amb l'edat que tens no és gens convenient que aprimis. Al contrari, el que has de fer és guanyar pes perquè estàs creixent. Al créixer, guanyes pes, però no perquè et facis més gras/sa, sinó perquè et fas més gran. Si no fos així, voldria dir que et quedaries amb cos de nen/a petit/a tota la vida, i això sí que seria un problema gros. L'únic que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment. Si t'agrada prendre infusions, fes-ho, moltes tenen propietats beneficioses per a la salut, però no aprimen. De fet, cap aliment aprima, el que fa que mantinguis un bon pes és que portis un bon equilibri en l'alimentació i en l'activitat física. Per això l'únic "truc" és menjar equilibrat i fer esport. Molts petons!!