Vull aprimar
Hola, tinc 14 anys, medeixo 1,65 i peso 80 kg, jo crec que estic gorda i vull aprimar-me com a mínim fins a 75 kg i no sé com fer-ho, segueixo una dieta equilibrada (encara que sóc una mica llepola, però no menjo bolleria industrial), tmb vaig al gimnas i a la piscina i no consegueixo baixar de pes, que puc fer? tmb vull tenir un ventre pla, em podrieu dir exercicis per a fer a casa i tenir un ventre pla? Gràcies!
Sara Bujalance

Hola! Primer de tot, no t'obsessionis amb el pes en sí, ja que el pes és una cosa molt relativa que depèn de moltes coses: genètica, estil de vida, estat de salut, etc... I en cada persona és diferent, ja que dues persones poden mesurar i pesar el mateix i tenir cossos molt diferents, veient-se un més prim que l'altre, per exemple. El que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Si menjant equilibrat i fent esport habitualment continues creient que el teu pes no està bé, ves al teu metge, ell/a et podrà orientar per tal de que et trobis bé. Molts petons!!