IMPORTANT! (AMIGUES)
Molt bones!
Bueno, doncs començo. Jo tinc un grup d'amigues i estem molt unides des de fa molt de temps. La qüestió és que aquest any hem començat Batxillerat i ens han separat de classe. Hi ha una noia que va començar a vindre amb nosaltres perquè estava sola. Li vam donar una oportunitat perquè s'integrés però s'ha tornat una mica molest. Quan ve amb nosaltres només sap estar amb el mòbil i a més, no podem parlar de plans davant d'ella perquè s'acopla i amb ella hi ha temes dels que no es poden parlar (més que res perquè no hi ha confiança). Doncs aquest és el problema, a nosaltres ens és igual que vingui una estona però també volem els nostres moments d'amigues. Com podem fer per a que ho entengui?
InterPersonal

Hola cassy! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Bé, en realitat el que expliqueu és complicat d'entendre. No ho veieu així, també? posant-me al lloc d'aquesta noia us diria que costa entendre que algu et vulgui per un rato i prou. Això em fa pensar com si en alguna relació el nòvio només volgués tenir nòvia un rato i l'altre estar amb els seus amics.
M'explico? és a dir, és complicat el que demaneu. Jo us diria que si és amb sinceritat i que entengueu el seu punt de vista li doneu la oportunitat d'anar guanyant confiança. Potser també nota que no l'accepteu del tot i llaavors li costa obrir-se i ptoser el mòvilo e´s un refugi.
No patiu er el vostre grup d'amigues, no desapareixerà, només es tracta de que si voleu fer costat a alguna eprsona nova ho feu amb sinceritat i ment oberta.
Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat