AMISTAT 1 PART
HOLA SOC LA VIOLET A L'INSTITUT UN DIA VEM PARLAR QUE EN DONAVN UNA OPORTUNITAT I L'HA VAIG GASTAR DESPRES EN VAN DIR QUE SI LA VOLS RECUPERAR LA TENS DE GUNYAR I JO LA VUI RECUPERAR
. NO SEN PESADA( com puc fer-lo )
. NO REPETIN LES COSES
....
GRAÇIES
InterPersonal

Hola Violet,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Primer de tot m'agradaria dir-te que l'amistat no es condiciona! Ningú pot obligar-te a canviar la teva manera de ser, a canvi de ser amic teu!! Això ho has de tenir claríssim!
Evidentment, entenc que, COM TOTHOM, hi hagi alguns aspectes que vulguis millorar i així no tenir tants mals entesos dins el grup d'amics. Pots demanar-li a algú del grup (amb qui tinguis molta confiança) que et faci una senyal quan t'estàs començant a repetir. Així tu te n'adonaràs i podràs anar controlant aquest impuls.
De totes maneres, si sents que no t'accepten tal com ets, jo et recomanria que obrissis una mica el teu grup d'amics. Intenta conèixer gent, apuntar-te a alguna activitat extraescolar i relacionar-te amb altra gent amb qui no sentis que et volen canviar. MAI HEM DE CANVIAR LA NOSTRA MANERA DE SER PER AGRADAR ALS ALTRES!
Una abraçada!
www.consultajove.cat