Agoviada
Hola adolescents!
A veure el que passa es que hi ha un nen que no hi tinc res en contra d'ell, però li agrado i pel que es veu molt. Crec que està obssesionat amb mi, perquè cada dia em mira m'envia més de 30 missatges! i a sobre li va dir a la meva amiga que no li deixaria de molar mai.
Jo ja li dic que no sento el mateix per ell.
Puc fer alguna cosa més per deixar-li clar que no m'agrada i que no s'obsesioni amb mi? I per fer-li veure que no sóc la única noia del món?
Gràcies.
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consulta.
Entenc que et sentis una mica atabalada amb aquesta situació que ens descrius. El que tu pots fer ja ho estàs fent, que és deixar-li clar els teus sentiments i que sàpiga que tu no sents el mateix per ell. Si et sents molt atabalada, parla amb ell, o demana-li a alguna amiga de confiança que ho faci, digues-li com et sents i demana-li que deixi d'enviar-te tants missatges. Si tot i així veus que la situació continua i no et sents comoda, parla amb un adult que t'ajudi a frenar la situació.
Molts ànims
www.consultajove.cat