No sé com puc rebre les respotes a les preguntes del consultori
Siusplau, em podríeu explicar a --- com pucveure les respostes a les consultes??
Gràcies
InterPersonal

Bon dia Marc,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Sentint-ho molt des d'aquí no puc enviar-te un correu a la teva adreça personal. El que has de fer per poder llegir la resposta a totes les preguntes que has fet, és clicar a l'apartat de consultori i anar llegint el títol de totes les consultes que hi ha escrites, quan localitzis la teva, entra! Allà podràs llegir la resposta! No hi ha cap sistema d'alarma que avisi quan una resposta ha estat contestada! Una bona manera de trobar-la amb facilitat és recordar molt bé el nom que li has posat i la data en què la vas escriure!!
Espero que aviar les puguis veure!
www.consultajove.cat