No se perquè
Hola!
Pot sonar una mica extrany el que explicaré. Veuràs , tinc 15 anys i fa molt de temps que conec a un noi (he estat amb novio i seguiem parlant pero menys). Però desde que vaig tallar amb el meu ex , ell es comporta diferent amb mi. Parlem molt , ens enviem fotos (no ens coneixem en persona) , em diu que sòc un àngel , es perfecte! Però té 19 anys. Jo crec que li agrado o potser es que es comporta així. Ell a mi m'agrada una mica , pero els seus 19 em frenen molt.
Algun consell?
InterPersonal

Hola rilakkuma98! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Sembla que ell es comporta amablement amb tu. Això és positiIU! De totes maneres, si no estàs convençuda pel tema edat, no has de prendre cap decisió ja! Espera a conèixe'l més. És molt important saber molt més de la persona, i més quan tenim dubtes!! Podràs escollir si tirar endavant o no quan sàpigues més de la seva vida i de quin tipus de vida porta una persona de 19 anys, per saber si a tu t'agrada. Ell també haurà de veure el que tu necessites i vol amb 15 anys. L'edat no ha de portar problemes, però és important revisar necessitats i poder-les respectar i solucionar! Coneixe'us en persona et por ajudar a anar valorant si és el que vols abans de deixar anar l'enamorament! Tu decideixes! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk.Elisabet Aulet Psicòloga