TRIANGLE AMISTOS
SISPLAU AJUDA, habere fa 1 any vaig coneixer a una nena i ens vam fer molt amigues, ara un any despres seguint sent amigues pero ella ara ha conegut a una que suposoadament es amiga meva, i es porten molt be estan sempre parlant per whatsapp i cada cop son mes amigues, ella sap el que penso, el problema es que cada cop va a mes i jo hos volia demanar que em donesiu consell, que puc fer per parar aquesta amistat? Ja se que no puc parar aquesta amistat pero necessito fer algo per que tot sigui com fa 3 messos. Que fai?
InterPersonal

Hola pandaamistoso! Sóc l'ELi Aulet. psicòlgoa d'Interpersonal. En aquesta situaicó jo et diría que valoris acuradament què tens a guanyar i eprdre segons com actuis. Per exemple, si tu tires per la teva banda i intentes trencar l'amistat, la teva amiga sentirà que la respectes? per altra banda, és positiu que li diguis el que penses ( semrpe amb calma) i pots mirar també de veure com et pots agafar diferent aquesta amistat?
què passaria si acceptes aquest canvi? de què tens por? No tinguis por de perdre a ningú ni de que t'abandonin, si tu ets tal com ets i permets que els altres també facin i siguint al com són, anirà bé.
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat