M'AFECTEN MASSA LES CRITIQUES
Estic ja a la universitat i estaba acostumada a treure bones notes sempre, és a dir, veure que el meu esforç donava els seus fruits. Si mes no, ara per molt i molt que m'esforci, mai acabo contenta amb el resultat a cap asignatura.
A angles, que es un dels meus punts forts perque m'encanta i tinc molt bon nivell, l'altre dia vam fer una exposicio oral. El treball esta molt currat i el meu nivell d'angles molt alt, pero el profe en comptes de valorar poritivament tot l'esforç del treball i que el meu nivell es bastant superior a la mitjana de la clase, es va centrar en que havia durat poc, que algunes coses es podriem haver explicat mes, que parlava rapid... (sincreament crec que no hi ha res dolent en demostrar que es te fluidesa...). El profe fins i tot va dir que alumnes seus de segon amb bon nivell que parlaven rapid tenien menys nota que els que parlaven a poc a poc pero feien errors, i puff...
esque ara em sento molt malament, amb l'autoestima molt baixa perque m'han machacat el que millor se fer i nomes tinc ganes de plorar... a sobre totes els clases que queden fins al gener serán d'exposicions orals i se que quan vegi que tothom és valorat positivament tot i tenir un nivell baix em sentiré fatal :(
Hi ha qui em diu que parli amb el profe, pero no crec que serveixi de res. A mes si ell no es va adonar de lo malament que estaba jo aquell dia despres de les critiques, esque no te sensibiitat... no sabría que dirli ni com fer-ho!
InterPersonal

Hola teenagerpower! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc que estiguis enfadada amb això...evidentment, el que diu un professor és una mcia difícila vegades de discuti, però tot es pot provar!
També és cert que ell valora molt més el parlar a poc a poc que la rapidesa. Tens raó, la fluidesa també és important, però ell valora més el que et va dir. Mira què pots aprendre de tot això, per exemple, que per la pròxima vegadea amb els professors els hi pots demanar sota quins criteris valoraran els examens (fluidesa, errors,,,)
No t'agafis aquesta situació com a fracasa, intenta veure l'experiència i aprenentatge que pots fer. Per exemple, un de molt important i vital: aprendre de la frustració! Que un gestioni els seus malestars i aprengui a què fer de diferent quan no sortin bé les coses és molt necessari!
endavant!
ELi Aulet www.interpersonal.cat