ajuda
Jo soc una noia de tercer que crec k aol soc feliç quan tic amb el noi k magrada.
Sempre me pilla el baixon i tic trista, apart soc bastant llesta(mes k els de classe) i em sento avegades una mica sola psicologicament,ja que m'he de fer l'infantil i no es k tingui molts amics "cults" i no trobo lapollo dels meus pares ja k el meu germa petit es una mica problematic a casa i a l'escola.
Perdo les faltes, escric des del telèfon.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Comprenc aquest moment pel que estàs ara. Tu i la gent de la teva edat us trobeu en un moment de canvi constant i epr tant a vegades un se sent com molt sol. Això pot fer que a vegades sentis com que estàs més alegre amb el noi que t'agrada, però depèn més de tu mateixa que del noi.
Com estàs quan estàs amb ell? què fas? si mires de mantenir aquesta actitud en altres situaciosn t'adonaras del que et dic, és a dir, de que si tu actues diferent també notaràs que t'ho passes millor. Diuen qeu l'actitud és gratis! I rpecisament vol dir això, que tu escullis mostrar-te oberta i alegre en diferents situacions i facis coses que t'agradin.
És un risc que estiguis massa pendent del noi i prou, la felicitat no depèn de amb qui estiguem , sinó de que nosaltres mateixos tinguem diferents coses a fer i diferents objectius a aprendre i aconseguir, i així, mentre ens anem distraient i passem estones amb els altres i amb nosaltres mateixos tot va molt millor!!
una cosa més, aquí també escriu molta gent que sent que passa epr un pas endavant que els seus. és a dir, que això indica que és més de l'edat que d'un tret psicològic. I també et diria que disfrutis de lo divertits que deuen ser els teus companys.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat