Preocupacions varies
Hola!!
Espero que em podeu ajudar. Ara mateix tinc moltes coses passant a la meva vida i de veritat necessito que algú de fora em doni consell.
Primer de tot, jo ara faig 4tESO i just aquest any m'he canviat d'escola. Jo sempre he sigut molt tímida i a més em menjo molt el "coco". El que passa és que tinc nous companys genials però encara no tinc una millor amiga, un grup o algú amb qui parlar de tot, amb absoluta confiança, i ja sé que és aviat però no sé quina impresió estic donant o si la gent de veritat vol estar amb mi.
Després, m'acaben d'operar d'apendicitis. No ha sigut res i sé que tampoc sabeu gaire de medicina però jo tenia el melic molt monu i la era prima i ara m'ha quedat el melic horrible i tinc la panxa plena d'aire. M'han dit que tot serà normal però ja fa una setmana i mitja que m'han operat i cada cop que em miro al mirall estic horrible. Què faré a l'estiu? Com puc trobar algú que m'estimi?? Tothom diu que la persona ideal t'estima amb tots els defectes però jo veig a tothom amb un munt d'amics tios i que s'ha liat 50000 cops i jo no. Tampoc tinc pressa però, no sé, em falta alguna cosa.
EN general no tinc gens d'autoestima, i últimament menys. EM podeu ajudar siusplau?? Gràciess :)
Pd: no sé si he triat la catagoria bona
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs si no tens autoestima serà difícil trobar a algu que t'estimi. Has de canviar aquest xip! ; ) trobar a algu no depèn de si estàs més guapa o no i això és cert, depèn també molt de com et deixes ser tu mateixa i què fas tu per "·convertir-te en aquella persona ideal"! No esperis que siguin els altres qui t'esculli, comença epr escollir-te tu a tu mateixa!
Així qeu deixa que passin uns dies de la intervenció, que el teu cos s'acomodi altra vegada, i deixa que la vida et sorprengui, si mantens una actitud oberta i de disfrutar amb la vida, aniràs veient com sumes gent!
Tot depèn de amb quin color d'ulleres et mries el món!
una abraçada
ELi AUlet www.interpersonal.cat