Mòbil VS Pares
Hola!
Porto dos anys demanant un maleït mòbil però els meus pares no volen comprar me'n un! Que faig? Com els comvenço? A la meva classe tothom en té i jo no vull se l'única que no en tingui!
Gràcies. ;)
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs hauràs de tenir una conversa sèria, tranquil.la i adulta amb els teus pares, on ells et donguin les raons de perquè és tan important per ells de que no tinguis mòvil. Després d'escoltar-los atentament i sense tallar-los! ( molt important perquè vegin que ets capaç de portar una conversa amb una actitud tranquil.la), els hi expliques tu COM ET SENTS per no tenir mòvil: que et sents fora del grup, desplaçada, que no saps què dir a vegades perquè hi ha moltes coses que te les perds, etc! EL MÉS IMPORTANT ÉS QUE T'ENTENGUIN COM ET SENTS DAVANT D'AQUESTA PROHIBICIÓ i com t'afecte! No han de veure algu que fa una rabieta com quan era petita per aconseguir una cosa. També els hi pots dir de posar unes pautes per utilitzar-lo: saldo, horari, dies, etc. I tu els hauràs de respectar molt!! Els pares han de veure que lo important no és prohibir-te el mòvil si ja tens una edat considerable per tenir-ne, sinó que aprenguis a utilitzar-lo amb responsabilitat!! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga