Poca emocio i poca confiansa
Hola, ns k fer perque la meva vida te molta poca emocio, sempre faig el mateix, no me fet cap pato ni he viscut res emocionant amb alguna amiga compartim l'opinio, pero es dificil perque ens costa parlar de temas així... i com podem guanyar mes confiansa?
AJUDA moltissimes gracies
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. No se si quan dius que la teva vida no té emoció només et refereixes amb el tema amorós! Si creus que és la vida en general, doncs comença a bellugar-te: inicia un esport nou, busca temes interessants que t'agradin (coses a internet, comença una actrivitat nova, etc). No esperis que la vida et dongui regals, això ens ho hem de proporcionar nosaltres mateixos!! Pel tema amorós, tot té el seu moment! Però hi podem fer coses: llença't a la piscina a parlar amb aquesta amiga, passa-hi més temps i enceta temes nous, no t'aturis davant la por de què pensara; si ho fas amb valentia i poc a poc, té garanties de sortir bé!! Els límits a vegades ens els posem nosaltres mateixos!!! Hem de ser valents i tot i la por avançar!! Fes petits passos amb els que et sentis més valent i veuràs com vas avançant! Fes una llista de què faries si la teva vida ja fos més emocionant, i llavors ves fent aquestes coses què vols a poc a poc!! Endavant Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga