millor amic o algu més?
hola,tinc un "millor" amic desde que anem a preescolar,fa anys li vaig dir que m'agradava quan anavem a terder o quart de primària,ell em va dir que jo a ell no i fins el dia d'avui no li he tornat a dir res,ell ha estat amb altres noies i jo amb altres nois,però últimament estem molt raros i crec que encara m'agrada,i crec que ell ho sap..i a més sempre estem tontejant però a ell li agrada una i jo tinc algún rotllo i ara mateix nose que fer... que puc fer? li dic?m'espero a surtir de dubtes? què puc fer per aclarar-me?
moltes gràcies :)
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
El millor que pots fer, tal com planteges en la teva consulta, és aclarir-te, sortir de dubtes, i després actuar en conseqüència. De vegades quan estem confusos podem prendre decisions precipitades i després penedir-nos. Per això, el millor que pots fer és donar-te temps i intentar ser sincera amb tu mateixa i amb el que sents.
Sovint és fàcil confondre una bona amistat amb alguna cosa més, pensa que sents per ell, pensa quines coses vols que tingui la teva parella. Has de donar-te temps, no vulguis córrer i ja veuràs que aconseguiràs aclarir els teus sentiments.
Molta sort!!
www.consultajove.cat