Altura... i noies
Hola, m'agradaria fer una consulta que ja fa temps que hi estic rumiant. Veureu: jo sóc un noi de 16 anys i medeixo 1'55 m. El fet és que encara no m'he liat mai, i crec que uns dels factors que ho ha provocat és la meva altura. M'agradaria saber algun consell perquè les noies no es fixin tan en la meva altura. També voldria dir que no sóc gaire atractiu; és a dir, que no és el meu punt fort. Tornant a lu de abans; doncs m'agradaria que em donguessiu algun consell sobre això, perquè ja no ser què fer, perquè tinc moltes ganes de liar-me ja, però per culpa de la meva altura no puc.... Un truc que faig servir és posar-me botes estil militar, amb les que guanyo uns 2 centímetres, però no funciona gaire... Ajudeume sisplau !!! Gràcies
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
És cert que habitualment els nois són més alts que les noies, però això no és cap problema! Hi ha molts nois que no són gaire alts i això no els ha portat cap problema en la seva vida, mira en Bruno Mars, en Daniel Radcliffe, Elijah Wood.... Cada vegada més la gent deixa de banda aquestes "normes" i es relaciona amb les persones que l'atrauen i li semblen interessants, així que aquest ha de ser el teu punt fort! Sempre es diu que per atraure als altres has de ser tu mateix, i és veritat!
Una abraçada
www.consultajove.cat