No puc més
Tinc un problema. Bé.. no sé si dir-li problema. Sóc prima i alta, faig 1'80 i bé, no estic molt desenvolupada, no estic plana del tot però tampoc és que em sobri. M'han arribat a cridar anorèxica i a dir-me coses molt fortes i ho he passat molt malament. Tontejo amb nois i tal però mai he arribat a quedar amb ells per vergonya. Sóc molt desconfiada i sempre que algun noi em diu que li agrado penso que s'estan rient de mi o alguna cosa. Si poguessis dir-me com fer per sentir-me bé amb mi mateixa o alguna taula d'exercicis per veure'm en forma, no se , qualsevol cosa seria de gran ajuda.
Gràcies!!
InterPersonal

Hola canadianhero!! Sóc l'Elisabet Aulet, Psicologa d'Interpersonal. Entenc que ho hagis passat malament davant d'aquests comentaris desafortunats! Jo et diría que potser és hora de que et plantegis el que vals!! Entenc que t'aparegui la vergonya davant l'hora de quedar amb nois, però intenta aparcar-la a casa i vés fent passos a poc a poc. Com per exemple, el tonteig! Està molt bé que tontegis, així et vas posant a prova i vas veient que si ells segueixen el tonteig és perquè ets una noia que també agrades. Evidentment no podem agradar a tothom i a vegades no agradem a qui ens agrada, però arriscar-te davant les teves pors i vergonyes és una actitud de molta valentia i veuràs com vas obtenint resultats positius. Deixa que la vida et sorprengui i no et segueixis posant trampes a tu mateixa com la de " s'estan rient de mi!" Quan et passi un pensament d'aquests pel cap, fes-lo fora! digues prou i posa't en acció, a poc a poc, però sense parar! Pel tema de la taula d'exercicis et diría que et posis en contacte amb el consultori d'"alimentació", t'apuntis a un gimnàs on els monitors et poden fer una rutina d'exercicis o puguis anar a la nutricionista! Gràcies per la confiança amb la teva consulta! Molta sort amb els canvis! Elisabet Aulet. www.interpersonal.cat / fcbk: Elisabet Aulet Psicologa