Plsplspls URGEENT
Bon dia! Mireu, dimecres he quedat amb un noi. Mai m'he liat, pero a ell li he dit que si que m'he liat (perquè amigues m'han dit que alguns tios quan els hi dius que no t'has liat mai ja no volen liarse amb tu). Llavors em fa por que ell noti que mai m'he liat o algu... O que em digui que ho faig malament... Em podeu donar algun consell? GRÀCIESSS!!!!!!!!!!!!!!! :) :)
InterPersonal

Hola iyiyi! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
La pregunta que et faria és: què en penses d'algu qeu et rebutja eprquè no t'has liat amb ningú?
què deu ser el que més li importa a ell? tu, o que vol tenir un lio amb tu i prou?
Els nois quan s'enamoren es nota molt i a més, no et deixen per un simple lio o perquè no t'hagis liat mai!
Valora aquest punt de vista per decidir si val la pena o no quedar-hi!
Si considera que ho fas malament, què vols que et rebutgi o que et digui què li agrada? ´s un rpofe ell que et corregeix o sou igual d'importants?
T'has de sentir bé, lliure i respectada! La por en aquestes situacions pot estar indicant que alguna cosa no va bé. Posa l'alerta i observa què et passa: no et sents prou valorada per ell? Si e´s així, potser seràs tu la que al final no voldràs quedar! Com a mínim valora-ho!
Endavant!
ELi Aulet