em controla
Hola, sóc una nena de 16 i tinc novio des de fa 8 mesos. Al principi de la relacó em va prohibir tot, no podia penjar fotos, parlar amb nens, donar mg de nens, anar amb les amigues, sortir de festa, vestir-me com vulgui (samarretes curtes)etc... li deia a tot que si i si deia que no s'enfadava moltissim, ara segueix igual la situació pero el seu caràcter no es tant dur i no es tant estricte, encara que lo de la roba, festes, nens, mg, no ha canviat gens... tot això mestressa molt i m'agovia moltissim pero esque l'estimo massa i no el vull perdre, pero tinc la sensació de que no em valora, això si, el vaig deixar 2 o 3 cops estava molt farta i ell em va suplicar que no que tornes amb ell que canviaria que sisplau etc... vaig tornar amb ell i nose si estic fent el correcte o estic "cega". tot i que jo li dic tot el que penso, no tinc cap problema i sempre discutim per tonteries pero m'agovio. El deixo, no el deixo? m'imposo? que faig?
Moltes gràcies:)
InterPersonal

Hola SSR! Sóc l'ELi Aulet. psicòlgoa d'Interpersonal.
Doncs entenc que t'hagi egoviat aquesta situació!!! Dins d'una relació lo sa i popsitiu és que poguem sentir-nos lliures de ser com son i que poguem ser nosaltres mateixos i mateixes!
L'altre persona no t'ha de restar coses de tu que t'agraden, sinó que com a mínim t'has de sentir tal com ets !!!
El que expliques pot ser una situació molt injusta! No hem de renunciar a qui som per ningú!
Les relacions sanes i qeu funcionen son en les que ens sentim còmodes, respectats i acceptats i valorats! Si a ell l'has deixat i no canvia, quines garanties tens de que ho faci?
Decideix el que creguis! Aquestes són les nostres paraules!