ajuda amorosa:$
Hola adolescents! Tinc un dubte, he intentat realitzar les vostres esquestes, sobre si li agrado i coses d'enamoraments, el cas esque surten coses dels ex's i com si tinguessim molta confiança, cap dels dos tenim ex's fem 2nd'ESO, ell es com el 'machote' i jo sóc com la noia que mai ha trencat un plat.. ell es timid amb les noies però diuen que amb mi canvia, que a mi em tracta diferent, que amb mi conversa, també intercanviem miradetes I noto el pessigoiex a l'estomec, ell no es el tipic noi que agrada a les noies, però a mi ma enxoxat, encanvi jo(no vull sembla creguda) m'ho han demamat bastans ja que diuen que sóc molt mona i vaig de marca, però a mi ell va tornat boiga sol penso en ell desde Ja fa un temps, i no se com saber si sent el mateix per mi, AJUDA ADOLESCENTS! Un petónas!
InterPersonal

Hola elrubius! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et díria que sembla que esteu en bon camí si passen totes aquestes coses que expliques!! És important l'atenció que diuen que et dóna! Mira de valorar tu també si ho veus així!! Per fer-ho escolta què sents quan parles amb ell, quan us mireu, etc...és important escoltar què ens passa per dins, amb tranquil.litat, sense ser impulsius!! Seguiu amb aquest camí de parlar i coneixe'us i a veure què sorgeix, vés valorant el que vas sentint i el que vas rebent d'ell. Està bé veure què t'agrada d'ell, més que centrar-te i prou en si li agrades. Està bé que valoris que et tracta bé, més que si et veu mona o que vas de marca! lo més important no és com som, sinó qui sóm quan estem amb l'altre i si ens ho passem bé i ens tractem bé! Les enquestes et poden ajudar, però t'has de donar temps per anar veient o dir-ho directament cara a cara, si creus que és el moment ja! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga