Soc una ignorant de la vida.
Hola!
Soc bastant ximple, soc una nena de 14 anys, i m'agradaria treure un disc i arribar a ser famosa com l'Abraham Mateo.
parlant de l'Abraham Mateo... m'encantaria poder contactar amb ell, per així saber com va fer la seva maqueta, si va composar ell les cansons de la maqueta, preguntarli que quina es la discografia que em recomana...
Tambe, crec que m'he pillat d'ell, la veritat esque no era gens fan d'ell, fins fa res, uns tres dies com a molt, vaig veure el video de "all the girls", i em va encantar, per lo tant vaig decidir comprerme el cd, que va venir amb un llibret petit, amb les seves fotografies, les lletres de les cansons, el cd , un dvd, i un mini poster. i ahir em vaig donar compte de que estava pillada d'ell, encara que no el conec ni res, pero, nose, al dvd es mostra tal i com es, i em va enamorar la seva senzillesa, la seva bellesa, el saber que ell ha complert el somni que compartim, la de ser cantants... i aixo...
que faig? no se que fer, he parlat amb els meus pares, explican-lis que bull cantar, que bull der una maqueta, i enviarla a discografiques, viatjar i fer gires, pero es van riure, pensant que era una tonteria.
la veritat esque no tenim diners per fer una maqueta, pero, m'encantaria, es el meu somni...
t'escric aixo amb llagrimes suicides baixant per les meves galtes, i se que alomillor, tu no pots fer res, pero m'encantaria, de debó grabar discos, sentirme important per un cop a la vida. I m'agradaria tambe, tenir a algu al meu costat escoltant el que li dic, sabere que m'estima, i notar els seus llabis posats en els meus, aquesta persona, per exemple podria ser l'Abraham...
no em sento be, que tinc que fer? ajudam, perque estic pillada per ell, encara que el meu cerbell em digui que ell sera impossible per a mi, el meu cor em diu que el tinc que estimar...
Gracies per atendrem.
InterPersonal

Hola gise! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs és important i positiu que tinguis sòmnis! Així saps que tens objectius i moltes coses epr descobrir ala vida.
També e´s realista que sàpigues que aquest somni és difícil d'aconseguir! No se què pensa l'Abraham...però, i a tu què t'agrada més: l'èxit o el disfrutar cantant?
Si el qeu realment t'agrada és disfrutar cantant pots començar classes de veu, o ballar en una escola de dansa..etc.
És molt important que aquests desitjos i somnis els comencem epr disfrutar del qeu fem més que mirar nome´s on volem arribar! La vida és me´s divertida si disfrutem del moment i, amb ganes, entussiasma i esforç un va arribant allà on vulgui o on es pugui.
Disfruta!
Eli Aulet www.interpersonal.cat