insults, plors...
Hola aquest problema no és meu sinó que és d'una amiga meva. Ella és molt tímida i només parla amb 3 o 4 nenes de l'institut. Els nens la miren com "una cosa rara" i l'insulten, no molt però a ella li fa mal. Tot i això se que els nens no ho fan amb mala intenció nomès volen fer-se els xulos debant els amics... Jo i ella no és que siguem molt amigues pro ens coneixem des de fa molt i l'altre dia em va dir que s'havia intentat tallar les venes pk deia que no ho volia soportar més. Fins i tot un dia a classe va començar a plorar, i els nens que la insultaven la van intentar consolar (cosa que demostra que no la insulten per fer-li mal). però igualment m'agradaria demanar-vos una manera de fer-la sentir millor ja que encara que no siguem molt amigues no li desitgo a ningu això que li passa a ella.
Gràcies!
InterPersonal

Hola janii! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc que et preocupi que aquesta amiga estigui patint tan. Està bé que li vulguis donar un cop de mà, i ella també s'ha de deixar ajudar! Per tant és important que ella t'hagi demanat ajuda, però no només tu la pots ajudar.
Li has de dir que pugui dir a professors i a casa com se sent. Aquesta situació l'han de posar fi els professors també. I la teva amiga té tot el dret a sortir d'aquest huracà.
Ella val molt més que la opinió que diguin els insults dels amics! I això ho ha de saber!
Recorda-li el qeu t'agrada d'ella i quines virtuts i qualitats té. Potser li pots escriure una carta o una llista de qualitats.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat