eso
hola soc la violet tic por que quant siguem grans les meves amigues no que din en mi que puc fer , tambe esque ya una nena que es fa molt la flipada i en crida molt en pots dir conssells
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs sobre la por, primer dir-te que ara mateix no existeix aquesta situació i qeu no has de deixar que aquesta por futura et faci rpeocupar ara. La por a vegades no té a veure amb la realitat. Vull dir que ara mateix no passa i que no té perquè passar en un futur.
Si tu disfrutes amb les teves amigues i gaudeixes de l'amistat i de tot el que fas en el dia a dia, aquesta por anirà marxant.
Amb les amigues i amics a vegades ens podem discutir, però això és normal, no ovl dir que per a què un dia ens discutim ja hagim de deixar de ser amics i no quedar.
De la nena que et crida, li dius clarament que no t'agrada que et parli així. Li dius que preferiries que poguéssiu parlar amb to de veu normal. Tens tot el dret a dir-li, si li molesta és per a què a ella li deu agradar cridar l'atenció, però no té res a veure amb tu. Totts som lliures d'expressar i fer saber el que ens agrada i el quE no.
Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat