Problemes d'amor
Hola! M'agradaria fer una consulta ja que en resum, sóc una noia molt tímida...tinc disset anys i no he tingut res mai amb cap noi per timidesa encara que si que he rebutjat ofertes...pero sento que vaig 'endarrerida' en el tema pero mai tinc el suficient valor per a actuar per por a que em rebutjin. Farà un parell de mesos m'he fixat en un noi amb el qual tinc relacio i molts amics en comú i ens portem bé i tot pero a ell sospito que li agrada una altra noia que no te res a veure amb mi...més gran, amb tattoos i piercings, cabell tenyit..i jo no soc gaire d'aquest estil, llavors tinc por a quedar malament i vergonya de dirli alguna cosa que pugui entendre que mhi he fixat o donar un pas quan se que ell pot estar fixat ja per una altra persona i 'pasar' de mi.
Què hauria de fer? L'oblido o dono un pas endavant?
InterPersonal

Hola laiafibla,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Primer de tot m'agradaria dir-te que, encara que t'ho sembli, no vas "endarrerida". Crec que és suficientment madura per saber triar amb quines persones et vols relacionar i amb quines no, i això no ho té tothom, així que felicitats!
Referent a la teva consulta, m'agradaria que et centréssis en què t'agrada d'aquest noi, en saber si t'agrada de veritat o és per poder "atrapar" el ritme dels altres. Si t'agrada de veritat, pensa en quines coses t'atrauen d'ell i si corresponen amb la teva idea de parella.
Pel què fa a parlar amb ell o no.... tingues una mica de paciència i observa'l, mira com es comporta, si es posa nerviós quan està amb tu o no.... així potser tindràs alguna pista per poder explicar el què sents per ell.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat