La seva millor amiga!!
Hola!
Gràcies per tenir el consultori :D
Us explico... El meu novio te una millor amiga que avans era la meva millor amiga, i quan era la meva millor amiga a ell li agradava ella, i ara que estem sortint(ja fa 11 mesos) ella no em parla.. Però aquest no es el problema perquè si ella no em vol parlar doncs ella s'ho perd, jo no li he fet res. La cosa és que el meu novio queda amb ella perque son millors amics i tot això, i ella li va regalar pel seu cumple un album amb fotos i un carta... Crec que estic gelosa, perque ella de fisic es molt mes guapa que jo, te mes pit mes cul.. Totes questes coses que agraden als nois, també te una personalitat encantadora, pero ell està amb mi i tinc por de que un dia es cansi i em deixi per ella, o quelcom, perque si li va agradar en el seu temps.. Podria pasar un altre vegada. Fa uns dies li vaig agafar el mobil al meu novio i vaig veure les converses per whatsap amb ella, no paraven de riure, es porten genial.. I jo ho estic pasant malament, vull que ell sigui feliç però no que s'enamori d'ella.
Tinc por, sisplau ajuda
Gràcies!
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consulta.
Entenc que puguis sentir-te així, hi ha moments en les relacions en els que podem sentir gelosia, però no hem de deixar que aquesta ens controli, ja que sovint, si no la controlem, pot ser molt perjudicial per la relació.
Pensa que ell ja fa temps que coneix a aquesta noia, i tot i així, ell ha decidit que vol estar amb tu, i que a ella l'aprecia únicament com una bona amiga. Així que pots estar segura que tens característiques i qualitats que et diferencien d'ella i que fan que ell vulgui estar al teu costat.
El millor que pots fer si segueixes tenint por i estàs preocupada, és parlar amb ell, explica-li com et sents, que no vols separar-los, però que de vegades tens por de poder-lo perdre. Quan comuniquem la nostra por i l'altre ens diu el que pensa sobre nosaltres, i sobre la relació, ens tranquil·litzem. Però sobretot el que has d'intentar és confiar en ell i en el que t'ha demostrat al llarg d'aquest temps.
Molts ànims!
www.consultajove.cat