AMIGA FALSA???
HOLAAA
mireu es que tinc un petit problema amb una de les meves miilor amiges...
Fa cosa d'un vaig vem còneixer a un grup de nois al camping i desde llavors anàvem sempre amb ells. Jo vaig començar a parlat amb un d'ells ella ho sabia, i desprès d'haver estat parlant amb ell durant moltes setmanes hem va dir que m'estimava. Jo estava super contenta, però ella ( que ja tenia novio) va començar a tontejar amb ell, llavors ell és va enxoxar i és van liar encara que ella sabia que a mi hem molava molt.
desprès de liar-se ella va começar sentir-se malament pel seu novio ( que tot i així segueixen junts)
i clar jo no sabia que fer si intentar comprendre-la o parlar amb ella.
AJUDAA NOSE QUE FER AMB ELLA !!!!!
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per la teva consulta.
El millor que pots fer és parlar amb ella. Està clar que el que ha fet a tu t'ha fet mal i no t'ha semblat una actuació correcta. Explica-li com et sents, explica-li que t'ha semblat malament com ha actuat. Si no li ho dius, ella mai sabrà que t'ha fallat. A les amigues els hem de dir tant les coses bones com les dolentes. Mereixes poder-li dir com t'estàs sentint, i que arran d'això, ara no saps com actuar amb ella.
Sovint és millor treure les coses, ja que sinó aquestes es van acumulant dins nostre. Demana-li una explicació de perquè va actuar així i potser d'aquesta manera podràs perdonar-la, sinó, acumularàs el rancor i no solucionareu el problema.
Molts ànims.
www.consultajove.cat