millor amic
Hola, em dic Pertra, i fa 2 anys vaig coneixer un noi. A primera vista em va caure fatal, però anavem coincidint en llocs i vivint experiencies i poc a poc ens vam anar agafant confiança, i entre bromes i tonteries em va anar agradant. Ara es el meu millor amic, però m'agrada molt, i l'estimo. En canvi em fa por que jo per ell no sigui tant important, i jo no li agradi. Intento coneixer altres noi però ningú és tant perfecte com ell.
Que haig de fer? No puc parar de pensar en ell...
un Peto
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per la teva consulta.
Doncs no sabràs el que sent ell fins que no li ho preguntis... has de posar en una balança les següents opcions i decidir quina prefereixes: no dir-li res i seguir sense saber el que realment ell sent, o dir-li alguna cosa, tot i la vergonya, i la por a la seva resposta.
No és fàcil, però són les dues opcions que hi ha en aquests casos. Sempre pots demanar a un tercer que investigui sobre el que sent ell, que li preguntin qui li agrada o si li agrada algú... Però al 100% no ho sabràs mai fins que no li preguntis!
Molts ànims!
www.consultajove.cat