AMIGUES
Hola, em dic Naiara tinc 14 anys i he perdut a la meva millor amiga.
Tinc a la sisteR però em fa por explicar-li les coses,
que haig de fer????????????
AJUDAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
InterPersonal

Bon dia Naiara,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns.
No expliques el motiu pel qual has perdut a la teva millor amiga, però si encara esteu a temps, parleu, intenteu solucionar el que hagi passat. En totes les bones amistats hi ha discussions i mals entesos, però no hem de permetre que aquests acabin amb les nostres amistats. Si la discussió o la situació és irreparable recolzat amb altra gent que t'estima i que et pot ajudar en un moment com aquest.
És una bona opció parlar amb la teva germana, la gent que ens estima acostuma a tenir bons consells per nosaltres.
Molts ànims
www.consultajove.cat