porblemes amorosos
La meva història comença quan vaig coneixer un tiu que vam anar quedant i al final amb vaig acabar liant-me amb ell i l'endemà va passar completament de mi i li vaig preguntar el seu amic q què li passava i hem va respondre que nomes em volia per liar-me i que ja no volia saber res de mi. jo m'ho vaig agafar molt malament i aquest noi em va animar molt, vam anar parlant i sempre em deia coses molt maques i jo hem vaig il·lusionar molt, fins que vam quedar i tot va anar superbè.El problema es que el dia següent va passar completament de mi i jo estava molt preocupada, fins que a la tarda me'l vaig trobar i em va enviar un missatge dient-me que perquè no venia allà amb ell, jo hem vaig enfadar tant que li vaig dir de tot i vam acabar bastant malament, fins el punt que ell em va dir que faria venir una tia perquè hem piques(per sort al final no va venir, per cert la discusió va ser a cara a cara i puc dir que estava molt enfadat)Ara al cap d'uns tres mesos m'obra i em diu que ho sent molt tot el que em va fer i que no era la seva intensió fer-me mal i que siusplau que el perdones, jo li vaig contestar que no hem creia res del que em deia i ell em va jurar que no hem volia fer mal i que li sap molt de greu haver perdut una persona tan marevellosa com jo.
El que hem passa amb tot això es que no sé si el que diu ho diu de veritat o no, i sincerament no entenc res no sé pas perquè m'ha obert i m'ha dit tot això i menys com em pot tenir encara el meu número de mobil. M'agradaria saber que en penses de tot això(la veritat de què es el que realment volia aconseguir aquest tiu, jo he estat pensant que poder es volia liar amb mi ja que quan vam quedar no va passar, pero no ho sé). Necesito ajuda no entenc res!!
InterPersonal

Hola mana! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Sobre el primer noi, et diría que entenc que et fés mal si tu tenies unes diferents expectatives que ell. Per tant, a vegades és important parlar de les expectatives que té cadascú abans de passar a l'acció, perquè llavors: qui té dret a decidir què ha de passar si abans no s'ha pactat on anirà allò? Que ens liem amb alguna persona una nit, no significa que allò tingui durada si no se n'ha parlat abans. Sobre el segon noi, et díria que no entenc perquè dius que va passar de tu, si te'l vas trobar a la tarda i et va convidar a anar allà on estava ell. Cal tenir en compte que pels nois tampoc és fàcil haver de donar el primer pas sempre! Et dic això per si t'esperaves que t'enviés un watsupp o t'obrís al facebook al llevar-te al matí (pel que entenc amb la teva explicació! ). Nosaltres també podem prendre la iniciativa!! Ells no estan al nostre cap per saber què volem i què pensem!! Com ell ja et va dir, ell no va fer un comentari acertat sobre fer venir una noia, encara que cal valorar que els dos estaveu enfadats en aquest moment. El que va poder passar va ser que un seguit de malentesos, sobre com havía d'anar el dia seguent de quedar, sembla que van acabar amb una discussió. Intenteu quedar i parlar-ne cara a cara. Definiu quins són els sentiments de cadascú i aclareu el malentès. Digua-li perquè estaves tan enfadada i què és el que volies. Diga-ho tranquil.lament, no val la pena enfadar-nos sempre! Endavant i ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga