La puc perdre...?
Hola, tinc una millor amiga que estimo moltisim, però quan ens vem anar de l'escola jo he anat a un institut i ella a un altre. L'altre dia mirant comentaris per l'instagram vaig veure que en tenia una altre de millor amiga, cosa que em va molestar quan seguia sent la meva. Ella va repetir curs i sempre ha tingut una millor amiga que te la seva edat pero es mes gran que jo, a mi mai ma molestat no se perque pero ara si. Quan vaig parlar amb ella em va dir que era normal pero que em preferia a mi. Que puc fer?, em molesta que tingui millor amiga. Però no la vull perdre
Gràcies, siusplau espero resposta
InterPersonal

Bon dia Sr. potato.
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Entenc que estiguis preocupada per si la distància, el canvi d'escola i les noves amistats que pugueu fer fan que tu i la teva amiga us distancieu una mica. Pensa, però, que ja has parlat amb ella i que ella t'ha dit que segueixes sent la seva millor amiga, encara que ella ara a la seva escola faci nous amics, tu segueixes sent molt important i especial per ella.
Pensa que a mesura que passi el temps les dues coneixereu a molta gent, i amb aquesta gent segur que fareu molt bones amistats, però les amistats verdaderes com la vostra, encara que passin coses, gent i situacions, perduren en el temps.
El que pots fer és seguir sent com erets fins ara, anar veient-vos tot i el canvi d'escola, estar allà sempre que us necessiteu, anar xerrant i respectant que tant l'una com l'altre coneixereu gent nova.
Molts ànims!
www.consultajove.cat