cansada de la vida! no se que fer :'(
hola us escric per explicar-vos la meva situació, aquest any m'he cambiat d'escola ja que a l'altre hem sentia una mica rebutxada i en aquest no es que sigui rebutxada es que companyes meves despres d'haberme queixat a la cap d'estudis per diferents insults, avui m'han seguit cap a casa cridanme i humillan-me, arribo a casa i tinc ganes de morirme, crec que estic sola perque encara que li expliqui a la meva mare no conssegueixo sentir-me gaire millor, s'hem treuen les ganes de viure i de llevar-me cada dia i tot i aixi mai deixo de somriure per fora, pero per dintre estic super depresiva. Ajuda siusplau!! :'(
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer donar-te les gràcies per la teva consulta, ja que pensem que molta gent viu situacions tan injustes com la que tu expliques, i explicant-ho demostres molta valentia, ja que no sempre és fàcil fer-ho. Segurament ets un exemple per molta gent que està passant pel mateix.
El primer que has de fer és no permetre que aquesta situació es torni a repetir. Com? Tornant a parlar amb els professors, explica el que t'està passant i demana, que com a adults que són, busquin mètodes per frenar aquesta situació tan injusta. Parla també amb la teva mare, i demana-li que parli amb els professors de l'escola per tal de trobar la manera de parar això. Ningú es mereix una situació així, i per tant, hem de fer tot el possible per aconseguir frenar-la. En aquest cas la solució està en mans dels adults, parla amb ells un altre cop.
Demostres que ets una persona molt forta, ja que tot i estar-ho passant malament, sempre tens un somriure. No el perdis mai, i pensa que gent com tu és la que realment val la pena, ara no estàs passant un bon moment, però estic segura que quan menys t'ho esperis tot això se solucionarà! Entenc que ara estiguis trista i et costi llevar-te als matins, però no perdis la teva força, parla amb la teva mare, i si veus que et cal per ajudar-te a estar més animada, digues-li que vols anar a un professional, a un psicòleg perquè et doni un cop de mà!!
Molts ànims!!
www.consultajove.cat