amiga en perill
Hola Adolescents,
Som dues amigues que estem preocupades per una amiga.
Fa un mes va començar a parlar amb un noi de l'institut. Quan ens ho va explicar vam pensar que s'havia enamorat d'ell perquè deia que l'estimava però no vol una ''relació seria''.
A nosaltres ens semblava un bon noi però, hem escoltat als amics d'ell que parlen d'ella i de que tinguin sexe...
Fa una setmana van quedar i es van ''liar''i ara diu que és un pesat i que no vol res amb ell però a la vegada vol tornar a quedar per tornar a ''liar-se'' amb ell.I amés mig institut s'ha enterat d'això i ella sembla que està orgullosa.
Això de que només vulgui ''liar-se'' amb ell i desprès no fer-li cas ens sembla una mica de 'puton' i creiem que ha canviat una mica la seva manera de ser per la forma en la que ens parla.
Voldriem saber com parlar amb ella perquè ens preocupa que canvii i comenci a anar amb ell i els seus amics que són una mica ''xungos''.
siusplau i gracies :) :*
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns.
La vostra amiga pot estar contenta de tenir amigues com vosaltres que es preocupen per ella. Si teniu confiança amb ella, que pel que entenc si que en teniu, el millor que podeu fer és agafar-la i explicar-li totes aquestes coses que us preocupen.
El que sí que és important és que ho feu sense jutjar-la i sense que se senti atacada, cadascú és lliure de fer el que vulgui sempre que no faci mal a ningú, ni se'l faci a ella mateixa. Vosaltres com a amigues heu de parlar sobre les coses que no us agraden i que us preocupen, però sempre respectant-la i fent que se senti recolzada per vosaltres, que senti que li dieu per ajudar-la i perquè l'estimeu.
Molta sort!
www.consultajove.cat