Perfecte?
Hola, sóc una noia de 13 anys, medeixo 1'60 (mes o menys) i peso uns 45kg, sóc molt esportista, faig natació, corro cada diumenge entre 30min-1h i intento fer sempre bicicleta entre setmana o algo així. Intento menjar equilibrat, pro no ho faig massa, tot i aixó considero que estic molt bé! Em podrieu dir algo més per fer d'esport o algo per l'estil? I si no menjo del tot equilibrat (es a dir, menjo menys fruita i verdura, tot i que m'agrada) passa algo? Hauria de menjar mes fruita i verdura?
Moltes gràciees! Sou uns cracks! :* <3
Sara Bujalance

Hola Alee<3! L'esport que fas ja està molt bé, si no pots o no vols fer més no cal perquè ja en fas prou, però si t'ho passes bé i temps més temps fes-ne més, l'esport no sobra, com més en facis millor. Pel que fa a l'alimentació és molt important que mengis verdura i fruita cada dia, ja que són aliments fonametals per a la nostra salut i no menjar-ne prou pot comportar deficits nutricionals i problemes, per exemple, en el creixement. Així que intenta acostumar-te a fer 2-3 peces de fruita al dia i un parell de racions de verdures, un cop hagis agafat l'hàbit ho menjaràs sense ni adonar-te'n. Molts petons!!