Estic molt grassa
Hola tinc quasi 15 anys, medeixo 1,67 i peso 54kg, faig natació i normalment vaig dos cops per setmana a correr.Intento menjar poc i sa. No m'agrada gens el meus cos tinc la cuixa massa grassa. M'agradaria pesar entre 46-49kg. Com puc baixar de pes? I a partir de quin pes estaria anorexica?
Gràcies.
Sara Bujalance

Hola nereaX! No necessites perdre res perquè el teu pes ja està bé com estàs, estàs prima! De fet, si aprimes, a més del risc de poder desenvolupar una anorèxia, podries tenir molts problemes de salut. La única cosa que has de fer per mirar de mantenir un bon pes i una bona silueta és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), suficient (sense quedar-te amb gana. Això és molt important perquè passar gana educa al cos a engreixar perquè "s'espanta" de rebre poc aliment. Així que menja i no et quedis amb gana) i fer esport. No hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos com, per exemple, les cuixes, però el que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general, en tot el cos, incloses les cuixes, i fer esport. Qualsevol esport t'anirà bé, però si fas bicicleta o patinatge, per exemple, treballaràs cames i cul especialment. MOlts petons!!