Tinc el cap fet un embolic (amor)
Tinc el cap fet merda més mal dit
Hola!
Tinc un problema,i com no és un noi (li direm el noi X). D'acord, jo portava uns 9 mesos sense que m'agrades ningu, i anava de festa i em liava amb algun noi si s'em presentava l'oportunitat, ja que no em volia lligar a ningu, ja que crec que el amor és pura fantasia.
Llavors, el problema va començar quan vaig canviar d'institut per fer segon de batx, i allà el vaig coneixer, el noi X. Aquest noi a mi al principi no em va agradar, i es veu q ell a mi si, perque en una festa ho va intentar, pero jo em vaig acabar escabullint i vaig acabar liant-me amb un altre (per no dir que ell ho va veure...). Després, em vaig adonar que m'agradava també, ja que és un noi dolç, divertit i diferent de la resta. Així, em vaig armar de valor després de dos setmanes i li vaig dir en una festa (era la epoca de les Festa Majors), ell em va respondre que també li agradava i ens vam liar.
I segur que ara t'estas preguntant, i on estar el problema? El problema, es que ell no li agraden les relacions, i jo si perquè realment m'agrada i no el vull pedre. Ho vam estar parlan, i ell em va dir que no li agraden per culpa de la seva antigua relació, i jo vull sortir amb ell perque necesito una estabilitat, perquè en aquest pas m'acabare enamorant. I tenim un amic en comú que ha fet una mica de Celestina i m'ha dit molts cops que li agrado molt al noi X, i que si no fós perque no li agraden les relacions, a la setmana de la festa ja m'hagues demanat sortir.
I aqui no acaba la cosa, hi ha un noi Y i un noi Z. El noi Y portem molt de temps parlant i ens agradem mutuament, pero ell te una altre noia al cap i igual q jo tinc el noi X. I ara el noi Y s'esta comportant com el noi perfecte, i jo no m'acabo de creure.
I el noi Z, es un altre de la meva classe (igual que el X) que m'esta tiran la canya i el noi X es posa gelos pero no pot fer res.
Si us plau que faig? Necesito ajuda, per favor
Moltes gracies per lleguir aquest textaco, un petó
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Primer de tot, el que has de fer és parar a reflexionar sobre els teus sentiments. És normal que sovint ens puguem sentir atrets per més d'una persona alhora, però abans de prendre cap decisió has d'aclarir-te amb tu mateixa, amb els teus sentiments i saber per qui realment vols lluitar, ja que si no pots prendre decisions precipitades i confondre els teus sentiments. Pensa que t'aporta cada un d'aquests nois, pensa en un futur i amb quin d'ells et veus com a futura parella.
Un cop t'hagis aclarit, sense precipitar-te, parla amb la persona i explica-li el que sents i el que t'agradaria tenir amb ell, ja sigui una relació seria, o anar provant de construir-la a poc a poc sense córrer. El més important és que pensis en tu, i que no acceptis cap situació que pensis que no et farà bé i que et farà passar-ho malament. Si la persona que t'agrada no et correspon, dóna't el teu temps per oblidar-la, i un cop oblidada, segur que coneixes gent nova que et correspon i amb la que estar a gust.
Pensa en tu i en el teu benestar, i no acceptis una situació si veus que a la llarga et farà mal...i si ho fas, sigues sempre conscient del risc que estàs corrent, quan posis les coses bones i dolentes en una balança, que sempre pesin més les bones, el més important és el teu benestar i la teva felicitat, per passar-ho malament no val la pena estar amb ningú.
Molta sort!
www.consultajove.cat