desamor:(
hola,
m'agrada molt un noi, i amb ell som amics, sempre que estem junts ens ho passem genial, ens hem conegut aquest estiu. ens hem agafat bastanta confiança i em va dir que li agradava una altre noia del seu institut. Però ell em mira d'una manera i em fa sentir especial i això em confon molt... Què puc fer? l'estimo molt:( !
gràcies adolescentssss:)
InterPersonal

Bon dia Helena,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consulta.
Entenc que et sentis així, quan algú que ens agrada ens diu que li agrada una altra persona és normal que nosaltres ho passem malament…
El millor que pots fer, si ell t'ha dit que li agrada una altra persona és respectar-ho i mirar d'oblidar-lo. Mirar de veure'l únicament com un amic, ja que sinó, et faràs mal a tu mateixa. Si no pots fer-ho, ja que això quan estem enamorats acostuma a ser molt i molt complicat, el millor que pots fer és distanciar-te una mica d'ell durant un temps per tal de què et sigui més fàcil oblidar-lo i aconseguir veure'l com un bon amic i prou.
Si teniu confiança, pots parlar amb ell i explicar-li com et sents, pots dir-li que necessites allunyar-te un temps, que aquesta situació et té una mica confusa i que et fa mal. Segur que si sou bons amics i us teniu confiança ho enten i ho respecta.
Molts ànims!
www.consultajove.cat