amistat
Bona tarda,
voldria sabar si les persones poden canviar d'avui per demà el que sentin per tu? tinc un amic que practicament era com si estessim sortint parlavem cada dia ens ho explicavem tot pero jo sempre deia que no que simplement erem amics i que no volia res amb ell, pero em vaig enfadar per una tonteria i ara ell no vol parlar amb mi i ja fa 1 setmana que no parlem i bueno he comprès que realment si que sento algo per ell.. que puc fer? esperar que em digui algo ell i parlem o li dic alguna cosa jo?
InterPersonal

Bon dia Clara,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Entenc que estiguis així... quan un molt bon amic nostre es distancia d'aquesta manera de nosaltres és normal que ens sentim com tu et sents ara mateix, i més, si aquesta distància t'ha fet adonar-te que sents alguna cosa més per ell.
Has provat de dir-li que vols parlar amb ell? Si li has dit que vols parlar amb ell i ell t'ha demanat temps perquè està molest, doncs potser sí que has de respectar-lo i donar-li uns dies per a què se li passi l'enfado. Si no li has dit res, doncs sí que és una bona opció apropar-te a ell i dir-li que necessites parlar per explicar-li com et sents.
Molta sort!!
www.consultajove.cat