i perquè no?
Hola,a l'estiu jo vaig estar en un esplai i vaig coneixer a un noi molt mes gran que jo. (jo tinc 16 anys i ell en té 28).La cosa es que tontejavem molt, em feia moltes conyes estava molt per a mi... i tothom ho notava pq m'ho deien.Jo vaig decidir fer un pas i bueno amb conyes... quan es va acabar l'esplai li vaig deixar a la seva maleta el meu num de telefon i ell pos em va obrir... les converses eren bones i ell hi posava de la seva part, però sempre l'obria jo ell nomes m'obria en moments concrets que penso que es quan hem trobava a faltar perquè sino no ho entenc. Pero quan la cosa es va posar una mica seria que li vaig insinuar de quedar i tal es va fer enrere i va ser com si s'acabes tot. Va passar el temps i el vaig tornar a obrir, em va contestar pero desprès a mitja conversa va sudar. Tothom em diu que passi d'ell... però esque m'agrada massa perquè nose jo penso que haig de passar.. pero després penso em tot el que va passar a l'esplai i totes les converses... i com ser que tornarem a coincidar l'any que bé pos nose.(Hi ha gent que hem diu que s'ha tirat enrere per l'edat... i jo nose que pensar. M'agradaria que hem pogessis dir que en penses de tot això i que és el que ferias en el meu cas.
Gràcies.
InterPersonal

Bon dia anna12,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns.
Entenc que després del que vàreu viure a l'esplai ara et tingui una mica confosa aquesta reacció que està tenint ell.
Com tu expliques, ja has intentat insinuar de quedar i has mostrat interès en ell, ell davant d'això s'ha fet una mica enrere, i per tant, el millor que pots fer és respectar-ho i actuar en conseqüència.
Entenc que et costi després de tot, i que et quedis amb els dubtes de perquè ell està actuant d'aquesta manera. L'única manera de saber-ho és preguntar-li directament a ell, demanar-li que et sigui sincer i que et digui que és el que està passant i el perquè de les seves reaccions.
Molts ànims!
www.consultajove.cat