És amor? O nomes un lio?
Hola, fa temps que m'agrada un noi i jo a ell també li agrado. Practicament ens comportem com si fosim novios, pero encara no ens hem fet cap petó ni res. Ell és molt bona persona, i no és com la majoria de tios que nomes et volen per lio.És un noi sincer, molt simpàtinc, sempre m'ajuda en els meus problemes, i moltes coses més. Em va dir que li agrado molt, que voldria sortir amb mi,però que els seus pares no el deixen.Em va dir que té molts coneguts pel barri, i que si ens veiesin junts, li dirien als seus pares.Jo ho vaig acceptar i li vaig dir que faria el possible per poder estar junts sense que ens veiesin. El problema que tinc és que no se si pensar que de vritat li agrado, o que s'ha inventat la excusa dels seus pares perque no vol sortir amb mi i nomes vol lio...El conec molt bé, i ell no es dels nens que van de tia en tia demanan lio. Ell m'agrada de vritat i crec que me enamorat d'ell... Tinc l'autoestima baixa perque necessito passar temps amb ell, m'encantaria sortir amb ell i tambe m'encantaria ferli un petó.(Sembla un amor de pel·licula) Em fa vergonya explicarli el que em passa perque no vull que pensi que estic obsesionada amb ell, però esque si que estic obsesionada amb ell... No se que pensar... Creieu que de vritat li agrado? No vull deixar de pensar en ell, i vull lluitar per la nostre relació.
Moltes gràcies :) Petons!!
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la consulta!
Entenc que estiguis una mica confusa amb aquesta situació. No et podem dir si de veritat li agrades o no, ja que no el coneixem i no podem fer interpretacions dels seus actes i de les seves paraules, ja que això podria donar peu a interpretacions errònies.
L'únic que sap la resposta, l'únic que sap el que realment sent, és ell. El millor que pots fer, tot i que és normal que et faci una mica de cosa, és parlar amb ell. Digues-li el que ens has explicat, que vols lluitar per la relació, tot i que saps que ara no podeu estar junts perquè els seus pares no volen, però que necessites saber que realment ell sent el mateix per tu i que ell també vol lluitar per això.
Si teniu tanta confiança i us coneixeu tan bé és el millor que pots fer, segur que ell et serà sincer i d'aquesta manera tu et podràs quedar tranquil·la i actuar en conseqüència.
Molta sort!!
www.consultajove.com